Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Hellmoon

14. 4. 2010 7:08
Jo

Tam je krásně, já myslel , že to NP už dávno je. Nechce se mi uvěřit že je někdo proti.

0 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

14. 4. 2010 7:16
Re: Jo

Je to CHKO, tedy s nižším stupněm ochrany než NP. Překlasifikováním by se zvýšila především pravomoc ochranářů, je možná zonace, zákazy vstupu, zákaz sběru lesních plodin apod. MŽP slibuje, že se omezení nebudou týkat místních obyvatel.

0 0
možnosti
MB

buxus

14. 4. 2010 7:24
Re: Jo

To je moc hezké. A až tam půjde někdo na houby, úředníci z MŽP budou na kraji lesa kontrolovat občanky a pokud nebude mít bydliště v místě, tak alou zpátky.

0 0
možnosti
H

hoky

14. 4. 2010 9:27
Re: Jo

Jako místního mě NP vůbec netěší. Místních se omezení prý nebudou týkat. To jsem párkrát slyšel, nikde zatím oficiálně nečetl. Za jak dlouho si to ochranáři rozmyslí a přitvrdí?

0 0
možnosti
LM

L. Matějka

14. 4. 2010 20:58
Re: Jo

Zonace už nějakou dobu existuje (Úpořský potok). Bylo by dobré, nastavit nejnižší stupeň ochrany tak, aby se opravdu jen minimálně dotkl obyvatel, ale aby přitom zůstala zachována lukrativní značka Národní park, což by mělo podle mě  velkou odezvu v cestovním ruchu. Jinak si myslím, že Křivoklátsko jako takové není nijak ohroženo.

0 0
možnosti