Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

poiuyt

12. 10. 2009 6:01
Cim pravicovejsi,tim primitivnejsi

a tim agresivnejsi.fakt!Rv

0 0
možnosti
RK

romualda

12. 10. 2009 0:57
Házení vajec

v diskuzi se mluvilo i o házení vajec a autor se snaží z toho nic nedělat, že je to jen klukovina. Tak se podívejme, jaký byl oficiální názor idnes.cz na házení vajec před devíti lety:

http://zpravy.idnes.cz/anarchiste-s-vajicky-by-meli-cistit-ulice-f10-/nazory.asp?c=A000314114342glosovani_jkl

Skrytou podporu vrhačům vajec nebo rozhovory s vrhači jsem v článku neobjevil, jak tomu bylo letos. Vždyť i tehdy ti mladí protestovali proti politice paní Albrightové.

Takže co je správné? Říci, že se pan Kabelle před devíti lety zmýlil a měl to jen označit za klukovinu nebo se zmýlil pan Matějka a měl správně poslat vrhače na čištění ulic?

0 0
možnosti
K

kaktusak

12. 10. 2009 0:04
Agresivní a sprostí bývají většinou pravičáci

A je to taky samozřejmé, protože nedokážou argumentovat. Opakují mnohdy totiž jen to, co na ně chrlí dnem i nocí propaganda ve "svobodných" médiích.

0 0
možnosti
MP

Vrah

12. 10. 2009 1:13
Re: Agresivní a sprostí bývají většinou pravičáci

Jenomže ta média jsou svobodná – už 20 let jsou svobodná od komoušské cenzury a komoušské propagandy. A to nemám z propagandy „svobodných médií“, nýbrž z vlastní hlavy, protože mi paměť Pánu Bohu zaplať slouží docela obstojně a na komouše jsem nezapomněl.

0 0
možnosti
SH

Sir Humphrey

11. 10. 2009 22:51
no já jsem na komouše taky pěknej sprosťák

:-/

0 0
možnosti
JP

MoMo1000

11. 10. 2009 20:41
Dovolil bych si zásadně nesouhlasit

Dobrý večer, dovolil bych si zásadně nesouhlasit s Vaším závěrem cituji "Obecně by se dalo říci, že čím levicověji je dotyčný zaměřen, tím agresivnější je primitiv." K tomuto vyjádření nemáte totiž podle mě důkazy. Voličů pravice je zjednodušeně podobně jako voličů levice (dle voleb do PS) a řekněme 1,5 milionu lidí. Agresivita některých příspěvků je neoddiskutovatelná, přesto se domnívám, že nejde o 1,5 milionu diskutujících. Nicky se většinou opakují, takže pokud by jich bylo 1000 (což už je podle mě nadnesené), jde o 0,07 % voličů levice. Tedy zdá se mi, že dělat obecný závěr je lehce problematické... Ale jinak Vás chápu, některé diskuse se kvůli urážkám apod. ani číst nedají, jen bych to striktně nedělil na pravici a levici...

0 0
možnosti
S

Sampis

11. 10. 2009 20:06
Mno jo,

vy pravicoví, hodní, slušní, vzdělaní a schopní. A víte, že takto se označovat, a psát, o tom, že vulgárnější jsou příznivci levice je jen zastíráním vlastní sprostoty. Stejně jako váš článek, který nejde po jednotlivcích,  vstahuje se na všechny a snaží se nadřadit pravicového diskutéra nad levicového.

p.s.: Může mi někdo vysvětlit tento rozpor: "Vysokoškosky vzdělaní lidé volí pravici." s nikdy nepopřeným "Vzdělání vede k levicovosti.". Mám to chápat tak, že bílý kůň není kůň? (pro autora: všiml jste si v této poslední větě hrubé urážky? Je tam.)

0 0
možnosti
LM

L. Matějka

11. 10. 2009 21:27
Re: Mno jo,

Nenadřazuji pravici nad levici, ani je striktně neodděluji. Jsou slušní levicoví voliči i sprostí konzervativci, v článku jsem i napsal, že hulváti jsou ve všech vrstvách společnosti. Ale v internetových diskuzích jednoznačně vedou v hulvátství levicoví přispěvatelé, rovněž zkušenosti z všelijakých komunistických a jiných levicových demonstrací ukazují na značnou agresivitu a sprostotu.

A na vzdělání také nezáleží - i agresivní primitiv, metající dlažební kostky může mít vysoké školy.

To, že vysokoškolsky vzdělaní lidé volí pravici je třeba brát jako fakt, nic jiného. Já ji volím taky a jsem jenom vyučený. A mám dost přátel, kteří volí levici a jsou to slušní lidé. V demokratické společnosti má každý právo říci svůj názor, ale taky povinnost zachovat se slušně ve slušné společnosti. Většina těch, o nichž jsem psal, se z této společnosti už sama vyškrtla..

0 0
možnosti
M

Merlin2

11. 10. 2009 19:26
Levice byla vždy póvl.

"..čím levicověji je dotyčný zaměřen, tím agresivnější je primitiv..."

0 0
možnosti
OL

Ondatroň lesní

11. 10. 2009 18:59
proboha, to jsou odpovědi stále stejného "člověka"

je to dostihová kráva z Chuchle, pokud se přejí prošlého žrádla, má tyto dementní poznámky

XXX

0 0
možnosti