Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fouly

Naprostý

souhlas s článkem , karma a!!R^

0/0
19.9.2009 18:04

ctenar1970

konec radaru

vitezstvi zdraveho rozumu

0/0
19.9.2009 0:33

Rupert

1968

Ten kdo nezažil Ruské tanky v ulicích a tupý výraz šikmookých soldátů mířících na lidi samopaly,nepochopí  rozdíl mezi "zvacím dopisem" a rozhodnutím legitimní vlády.O okupaci může mluvit jen ten,kdo jí nezaži,schvaloval a nebo se mu hodila.Kolik hrdinů by se odvážilo za minulého režimu běhat s fanfgličkami do vojenských prostorů.EU

0/0
18.9.2009 13:00

José Antonio

Re: 1968

Já jakožto pravicový extremista konci radaru tleskám - nechci tu základnu státu,   v jehož čele stojí jakýsi hybrid bolševika a islamisty. I ten bývalý kágebák Putin je o několik řádů míň komunista, než Obama a ta jeho šílená administrativa.

0/0
18.9.2009 15:12

letitevso

Re: 1968

A ty jses Kubanec nebo co,ze mas takovy "krasny "spanelsky nick? Potom bych tve pro Putinovske chtice lepe chapal!;-D

0/0
19.9.2009 0:39

letitevso

Re: 1968

Ps.To potom ale tleskas i Obamovi,protoze ten ti zaridil ze muzes byt happy! Tak proc mu nadavas??;-D[>-]

0/0
19.9.2009 0:41

johnpeters

To se vy komousi proklati

blogersky zlobite,ze se pan autor odvazil nazvat veci pravymi jmeny,co?Vsechny bych vas vyhnal do Ruska,vy parchanti!Davno mate vsichni vy...!Servus

0/0
18.9.2009 12:43

aroneček

Autore,jsi při smyslech?

Co nám to ten autor nakecává?Proti radaru bylo asi 70% lidí,taže jedna pitomost.V roce 1969 proti lidem nezasahovala armáda(TA PROTI LIDEM NEZASAHOVALA NIKDY),ale milice a policie.Vesnicím byla slibována velkorysá pomoc,prý bez ohledu na to zda tam bude radar či ne.Teď už se ukazuje,jak to bylo účelové a jak páni Kalousek,Topolánek ,Vondra a "Jeho jasnost kníže pán" lhaliRv.

Je urážlivé,když pisatel nazývá 70% národa levicovými osli(hýkají),nevidí si opravdu na špičku nosu,samé smyšlenky.A ještě něco: ti,kteří k nám v 68 povolali vojska Varšavského paktu by měli být souzeni a slušný člověk by se jich měl štítit.Totéž platí o kterémkoliv,který k nám zve cizí vojska. a k těm patří i autor.

0/0
18.9.2009 12:01

L. Matějka

Re: Autore,jsi při smyslech?

"Armáda, která nesla přívlastek lidová, se při své největší reálné bojové akci otočila proti vlastnímu lidu. Půda pro zasetí marasmu, nevíry, stáhnutí se do soukromí, dvojtvářnosti a strachu byla nyní dokonale prokypřena. Teď už každý dobře věděl, že nastal definitivní konec experimentu" - iDnes, 21.8.2009

http://zpravy.idnes.cz/srpen-1969-definitivni-konec-nadeji-dlg-/kavarna.asp?c=A090821_122604_kavarna_bos

Rovněž jsem neoznačil nikoho za osla, výrok o hýkání přinesla média a v mém článku je to i napsáno. Připomíná mi to přísloví o potrefené huse...

Na druhou stranu - pokud někdo protestuje proti něčemu a přitom neví co to je - není to osel? ( Stalo se rovněž na demonstraci KSČM loni v Brdech)

Ohrazujete se a přitom urážíte veřejně činné osoby a to vám nepřipadá hloupé?

0/0
18.9.2009 13:03

letitevso

Re: Autore,jsi při smyslech?

"Anonecku" ty bambulo jen se stech par  amiku co by meli obsluhovat ten Radar nepokakej! Kdyby byli obleceni v civilu jako Rusove v K. Varech,tak byti nevadili?;-D[>-] Ps. Nejdrive opravdu potrestejte ty co vam ty okupacni vojska povolali, a pak chtej trestat ty co chteli povolat par obsluhovacu nejakeho Radaru,na kterym bysi Cesi namastili kapsy! Onoseto lehce srovnava,kdyz dobre vis ze potrestate leda tak starou backoru, a ne ty kteri vam povolali ty okupanty!!

0/0
19.9.2009 1:00

fouly

Re: Autore,jsi při smyslech?

Dnes jsem už četl ,že  proti radaru bylo 90%,80% a teď 70%.To znamená,že jsou to

vymyšlená čísla,navíc žádné referendum nebylo pořádáno.Příspěvek vesnicím byl

míněn jako určité odškodnění za problémy zaviněné výstavbou.Radar nebude ,příspěvky také ne. Je to v pořádku.Starosta Trokavce je asi bývalý příslušník

"slavné" PS, která střílela lidi ,kteří se chtěli podívat také někam jinam .Asi se nemůže smířit s tím,že by potkával hochy z US Army,své bývalé ":nepřátele."!!

0/0
19.9.2009 18:24

fouly

Re: Autore,jsi při smyslech?

V roce 1969 zasahovala armáda tzv.lidová proti demonstrantům na Václaváku v Praze tanky a transportéry !!

0/0
19.9.2009 18:31

Plami

Re: Autore,jsi při smyslech?

Muzete zde prosim zverejnit odkaz na pruzkum verejneho mineni, kde by proti radaru bylo 70% lidi... nasla jsem jen treba z brezna 2006 http://data.idnes.cz/soubory/obrana/A070821_M02_2006_12_20-FACTUMINVENIO.PDF pak z brezna 2007 pak http://data.idnes.cz/soubory/obrana/A070821_M02_2007_03_28-FACTUMINVENIO.PDF

Pak treba z zari 2007 kde uvadeji 49% proti na http://www.protiraketovaobrana.cz/pruzkum-dalsi-informace-o-radaru-mohou-zmenit-verejne-mineni-ptl-/pro-zpravy.asp?c=A070926_214926_pro-zpravy_m02 ten byl z agentury STEM no a jeste jeden z Invenio, ten je z r.2008 http://www.mzv.cz/jnp/cz/udalosti_a_media/udalosti_a_temata/aktuality_nevyuzite/pruzkum_verejneho_mineni_factum_invenio.html  Dekuji

0/0
5.10.2009 8:37

barbarrosa

Že vy ty články

dostáváte od Langera v příručce na křídovém papíru?A kdo určuje který článek kdo podepíše jako autor?Vy totiž píšete pořád jedno a to samé.Rozdíl je jen v tom,že někdy je článek kratší,jindy delší.

0/0
18.9.2009 11:52

L. Matějka

Re: Že vy ty články

Články o hradě Buben, Itálii a městečku Úterý Ivan Langer nepsal. A vůbec - já se s ním už nebavím, smál se mi,  že moje babička neuměla bruslit...

0/0
18.9.2009 13:07

valissen

Bohužel pravda

Karma R^

0/0
18.9.2009 11:45

editi

Ne nadarmo mu dali

jméno Matěj-ka, U nás v Trokavci se tak říká běžně modrým wohnoutům, kteří si nevidí do huby. Nejvíc se mě líbí, když Matěj obviňuje starostu z Trokavce, že on je tím, který se dohodl s amíkama a rusama, že tedy radar v Brdech ne.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.9.2009 11:16

jirkaknop

Re: Ne nadarmo mu dali

V tom Trokavci si můžete akorát sundat slámu z bot. To je vše,co zbylo..

0/0
18.9.2009 11:24

editi

Re: Ne nadarmo mu dali

Debžo ucintanej, utři si mléko z brady a dojeď se tan podívat. Budeš čumět kolik tu máme pražských Pepíků, kteří tady nechtěli mít radar. Slámou už tu nesteleme. Hobliny chlapče, hobliny z našich brdských lesů je v současné době inovované stelivo pro dobytek. Můžeš si přijít vyzkoušet tento produkt, zapadneš mezi ně.;-D;-D;-D;-D

0/0
18.9.2009 11:44

jirkaknop

Re: Ne nadarmo mu dali

Můžete si Trokavec nacpat třeba do Ruska! Každému jste už ukradení!! A ten komouš Neoral ať vrátí dotaci 13 mega!

0/0
18.9.2009 11:53

Ifipuld

Re: Ne nadarmo mu dali

Prázdný  sud nejvíc duní. Tu slámu máte v hlavách a ty hobliny taky místo elementární národní hrdosti a a základního ponětí o vlastní svobodě, což je důvod, proč nechápete, o co vlastně jde.   Přesně tenhle váš typ "inteligentů" pomohl po válce k moci komunistům a Rusáci se tu mohli lépe roztahovat. Tohle chcete znova!;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.9.2009 12:28

editi

Re: Ne nadarmo mu dali

Do školy si moc nechodil, dějiny neznáš. Zopakuj si 6-9 třídu a pak můžeš referovat wohnoute;-D;-D;-D;-D

0/0
18.9.2009 14:21

Pavlev

Nejedná se o vůbec žádné vítězství českého lidu

"Český lid" nemá na zrušení radaru ani ten nejmenší podíl. V zahraničí si dokonce myslí, že je český lid rozhodnutím USA zklamán - viz např. http://www.guardian.co.uk/world/2009/sep/17/poland-czech-missile-defence-shield. Jedná se jen a pouze o rozhodnutí USA, které při něm bralo v potaz vlastní slábnoucí pozici ve světě a nutnost udržet si dobré vztahy s Ruskem. Z tohoto pohledu jde o klasické "o nás bez nás" a na náš názor nebral Obama ani ten nejmenší ohled (ať už si o něm myslel co chtěl). Z tohoto důvodu je jenom dobře, že tady radar nebude stát, protože takový "spojenec", který nebere v potaz názor druhé strany a zařizuje se jen podle vlastních potřeb, je na nic.

0/0
18.9.2009 11:01

radepur2

Smutná pravda...

Karma R^

0/0
18.9.2009 10:58

jirkaknop

V roce 1938

jsme alespoň dobudovali opevnění. I když jsme se potom velkoryse vzdali. Teď máme svobodu a bojujeme všemožně,abychom o ní přišli..

0/0
18.9.2009 10:54

xs123

Proč do toho všichni pletete politiku?

Prostě Obama nechce dále investovat do zbraní, jednak není tak válečnicky založený jako Buš a jednak nemají prachy. To hlavně. Prostě je za tím to, že Amerika nemá prachy. Žádnej českej ani ruskej lid, ani Putin a já nevím, co všechno všichni pod tím zase chtějí vidět. Usákům došly dolary,a to je vše.

0/0
18.9.2009 10:50

tombry

Re: Proč do toho všichni pletete politiku?

Souhlas. R^....navíc tady autor píše hrozný pitomosti. Např.,že 90% proocent bylo proti radaru. To samozřejmě není pravda,podle oficiálních průzkumů bylo proti tak kolem 65% lidí. Nebo to,jak účelně srovnává minulost s přítomností. Píše,že dřív tu byli Rusáci a nikoho se neptali. A co by to bylo teď? Kdyby to schválila vláda přes odpor převažujícího veřejnýho mínění? Jaký by byl rozdíl mezi tímhle a

 tzv. "zvacím "dopisem?

0/0
18.9.2009 11:02

jirkaknop

Re: Proč do toho všichni pletete politiku?

Jaký je rozdíl mezi okupací a posádkou 200 lidí by snad mohl dojít i Tobě!

0/0
18.9.2009 11:23

tombry

Re: Proč do toho všichni pletete politiku?

Tady nejde o počet lidí,ale o princip přeci.

0/0
18.9.2009 11:38

jirkaknop

Re: Proč do toho všichni pletete politiku?

Princip okupace a princip radaru je tedy sakra rozdíl!

0/0
18.9.2009 11:51





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.