Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sir Humphrey - stálý tajemník JV

25. 5. 2010 9:52
není to tak jednoduchý

:-/

0 0
možnosti

buxus

14. 4. 2010 7:23
Vadí mi styl autora postrádající logiku

Ozve-li se někdo proti nějaké (ať skutečné či jen domnělé) nepravosti, co to má za smysl ho zasypat seznamem otázek týkajících se jiných (doměnlých či skutečných) nepravostí a dramaticky se tázat "a tohle, to ti nevadí?" "Ne?"  "Tak dokud nebudeš prostestovat i proti všem ostatním nepravostem (které já považuji za důležité), tak mlč, nemáš nárok cokoliv říkat ani k tomu národnímu parku:".

 

0 0
možnosti

L. Matějka

14. 4. 2010 7:45
Re: Vadí mi styl autora postrádající logiku

To máte sice pravdu, jenže prezident republiky není "někdo", jeho výroky jsou bedlivě sledovány a hodnoceny. Mě jenom tak trochu vadí, že se jako hlava státu občas dopouští toho, co vyčítá svým oponentům..

0 0
možnosti

Hellmoon

14. 4. 2010 7:08
Jo

Tam je krásně, já myslel , že to NP už dávno je. Nechce se mi uvěřit že je někdo proti.

0 0
možnosti