Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin_H

Zeman Vám vadí?

Takže spíš doporučujete levicovým voličům volit paroubka, který se po volbách spojí s komunisty a svým bezuzdným populismem rozfofruje rozpočet?

Nebo by snad měli volit rovnou ty komunisty?

Vaši logiku bych chtěl mít...;-D

0/0
1.2.2010 11:02

jarhej

???

člověče, to je písemka z češtiny nebo co ??? shrnutí milionkrát omletách faktů a dál co ?? jenom samý bláboly, blablabla... mohl byste od minuty do redakce IDnesu... plnit stránky bezvýznamnými nicneříkajícími žvásty... sorry za upřímnost...

0/0
1.2.2010 10:12

Santa1

Problémy kritizované Zemanem

před a během listopadu ´89 se akorát prohloubily. Pokud jsme tenkrát byli udýchaným maratonským běžcem, který se s těmi špičkami mohl aspoň měřit, pak dneska jsme ubohými vazaly, žijícími částečně z drobtů, které těm špičkám upadnou od huby (např. Škoda-VW), ale především NA DLUH.

Pokud Zbytek úspěšně obchoduje s Rusy a dalšími našimi druhdy bratrskými zeměmi, pak jen poukazuje na nesmyslnost zpřetrhání všech někdejších obchodních vazeb, ze kterých naše země v nových, ideologicky neomezených podmínkách mohla profitovat. Místo toho jsme rozhodnutím od stolu přestali vyrábět zbraně a jediná "bratrská" země, která zůstávala solventní i v turbulentních 90. letech - ČÍNA rušila jeden kontrakt za druhým po každém Havlově plamenném proslovu o lidských právech. Pojmy, jako ekonomická diplomacie vám zřejmě nic neříkají, ale možná pochopíte, že dolary od Rusů nesmrdí o nic víc než od Američanů.

0/0
1.2.2010 7:32

kaktusak

Zeman podporoval agresi NATO v Jugoslávii

Šlo se o zločin proti míru. Patří do vězení.

0/0
1.2.2010 1:41

Santa1

Re: Zeman podporoval agresi NATO v Jugoslávii

Do značné míry s vámi souhlasím, ale zároveň tehdejší Zemanovo rozhodnutí z mnoha důvodů naprosto chápu a schvaluji.

Srbové naprosto neznají politický realismus. Neopodstatněným a hlavně neoprávněným maximalismem se zásadně proviňují na svých vlastních lidech. Pokud by například nabídli pokojný rozchod s Kosovem s tím, že k Srbsku připojí jen majoritně Srby osídlené enklávy, nemuselo k ničemu dojít a utečenci teď nemuseli spát pod mosty v Bělehradě.

0/0
1.2.2010 7:45

nemelem,nemelem

Petice.

Dovoluji si Vás upozornit, pane Matějko, že peticemi se komunismus ani komunisté zrušit nedají. Zato se dají zrušit pomocí vlastního vynálezu, nazývá se třídní boj. Zjistěte si jaké jsou jeho principy a metody. Uvidíte, že to půjde.

0/0
31.1.2010 22:44

Oralek

:-)

To uz je vazne diagnoza ;-D Takova rusofobie se da najit fakt jen u havlistu, i kdyz tohle uz hranici s paranoiou ;-D (Abych nebyl spatne pochopen, jsem pravicak, takze Zemana volit nehodlam a nejde mi o jeho obhajobu, ale tohle je fakt smesne.)

"...Zdeněk Zbytek, ještě odpudivější kreatura s estébáckými moresy, aktivitami v Rusku..." -- "Ve velkém rozjel obchody s Ruskem a dnes je z něj milionář. Zemanovu Stranu práv občanů vede společně s dalšími dvěma muži s těsnými kontakty na Rusko." -- "...v Praze má dokonce kancelář v budově patřící Rusku.." -- "Snad se tu nerodí další partaj, která půjde Moskvě na ruku." -- "Nový autobus Zemák prý vyjíždí v březnu. Za peníze ruského Lukoilu..."

0/0
31.1.2010 18:34

L. Matějka

Re: :-)

Nevím, co to má společného s tzv. Havlisty, možná je to diagnóza ale máte pravdu - jsem militantní rusofob. Vadí mi vše ruské a Rusy jako takové nemůžu ani cítit. Být po mém, postavím na východě zeď... To samé platí o Číně. EU;-)[>-]

0/0
1.2.2010 18:55

josefm

Dobrý článek Láďo,

pravda do posledního písmene, karma.

Je s podivem, že se tak inteligentní člověk obklopuje lidmi s tak "pohnutou" minulostí...

Šlouf a Zbytek... To je zlej sen, pane Zemane... Rv

0/0
31.1.2010 17:48

Saltos Alim

Opět nahoru

To je ono - nechme se překvapit.  Tento comeback má jednu zajimavost, to je prožitý pád z pěkné výšky do reality normálního běžného člověka - tedy změna  pohledu z ptačí výšky do pohledu z žabolidských  pozic.  Z toho si  člověk Zemanova typu jistě dovede udělat konkretní a tvůrčí závěry s rozhledem poučeného inteligentního politika, což u současných politických diletantů, fušerů a mocipánů prostě chybí když ztratili  kontakt s běžným životem. A že by byl jen loutkou - to ani náhodou při jeho temperamentu, schopnostech a aktivitě. Takže opravdu - nechme se překvapit.    8-o

0/0
31.1.2010 17:25

honzajaka

sám

o sobě tvrdí, že je recyklovaný politik, tak kde je problém?

0/0
31.1.2010 11:45

Larry Matejka

Pragmatický posun Miloše Zemana...

Byť jsem názorově daleko víc vpravo, obrovsky sečtělý, inteligentní Miloš Zeman pro mne byl vždy politikem par excellence... Toho Žižkovského Pepíka bych mu nevyčítal, volební stylizace... Čisté ruce nevyšly, nemohly... Zjistilo se, že nebylo možno zlikvidovat parazita bez hostitele. Nebylo možné zlikvidovat příliš prorostlou korupci a mafie bez rozebrání státu... To platí dodnes... Návrat Miloše Zemana do politiky vítám, jako příjemné zpestření té současné potěmkinovské, neinteligentní, politické šedi, harmonizované s evropským posdemokratickým, korporátním neofeudalismem... Kartami nezamíchá. Spíš bych za tím viděl návrat ke "správným dveřím",  špičkový lobbying pro Ruský Lukoil...

0/0
31.1.2010 7:09

pkula

Zeman nic nezachrání,

jediným jeho přínosem může být, že ubere hlasy Paroubkovi. Pavel Kula

0/0
30.1.2010 20:30

cvlad

Re: Zeman nic nezachrání,

R^

0/0
31.1.2010 20:04

Stanislav Ševeček

Sranda bude,

až se zjistí, že v Zemáku je za BIS Mr. Šlouf.

0/0
30.1.2010 20:29

Barry Goldwater

Já to vidím takto:

Za pár let končí prezidentství VK.  Lidé, kteří si pro tuto a jiné funkce VK vyškolili za něho hledají náhradu. Nejdříve to zkusí s opětovným zvolením, ať už přímou vobou nebo změnou ústavního zákona. Pak to zkusí s kandidaturou jeho manželky. Ale protože toto vše je nejisté, a funkce prezidenta je vemi důležitá, protože například prezidentská milost zajišťuje bezpečnost mnoha lidí, kteří by jinak museli spoléhat na to, že projednávní jejich případů bude zastaveno někde na trase policie-státní zástupkyně-soud. Již v několika případech se to nepodařilo a musela nastoupit prezidentská  milost.  A jsou i jiné úkoly, například rozeštvávání společnosti, a to i tam, kde by se věci dali vyřešit zcela bezkonfiktně. Je jasné, že takovu funkci nemůže vykonávat kdokoli. Musí to být osoba vyškolená a spolehlivá. Nejlepší z nejlepších jsou absolventi Prognostického ústavu (KGB). Exhumace Zemana není nic jiného, než pokus o přípravu jeho možné budoucí kandidatury na prezidenta.

0/0
30.1.2010 19:29

ant.

...to ty sám?...a hlavou?...a jak dlouho se už léčíš???

...nejsou ty otázky na tebe moc složité???...:-)8-o

0/0
30.1.2010 20:02

Stanislav Ševeček

Re: Já to vidím takto:

Pane Nicku, pravý Barry Goldwater by vám za vaše názory asi nafackoval.

0/0
30.1.2010 20:53

Barry Goldwater

Re: Já to vidím takto:

Myslím, že nemáte pravdu. Pravý Barry Goldwater neměl rád komunisty stejně jako já a VK je spjat s komunisty jak svojí minulostí tak i přítomností. V této zemi snad nikdo nepomohl komunistům v rehabilitaci jako právě tento rychloprofesor z Hradu.

0/0
31.1.2010 7:50

Larry Matejka

Re: Já to vidím takto:

Odmyslím-li si tu vaší ironi, asi jste to vystihl... Cesta na hrad... To má logiku. Proto to vřelé přijetí u Klauze. Zemanovo prezidentství jako Klausovo životní poděkování oponentovi? Proč ne...

0/0
31.1.2010 7:19



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.