Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JUDr. Koloťuk - právník z Plzně

29. 1. 2010 22:25
:)

Západ by si měl hlavně přestat srát na hlavu. Veškeré války, které USA a NATO vedou jsou legitimní, a já je podporuji. Na co máme čekat - až budou ty fanatické státy dost silné na to, aby boj přenesly k nám ???

Položme si jednoduchou otázku - kdyby země typu Irán, Irák, Afghánistán apod. disponovaly stejným zbraňovým potenciálem jako USA - bavili bychom se tu dnes na tomto chatu?  Odpověď zní: ne.

Osobně obdivuji USA za to, že jsou natolik silné, a tyto státy rovnou nezničí a nesrovnají je se zemí. Protože tuto možnost bezesporu mají a nemusel by přitom padnout ani jeden jejich voják.

howgh

0 0
možnosti

Jidor

29. 1. 2010 22:34
Re: :)

Nastesti tuto moznost nemaji a nejedna vojenska akce svedci o naproste nepripravenosti a nevybavenosti jejich armady. Filmy o tom tocit mozna umi, ale realita je naprosto jina. Howgh

0 0
možnosti

MORAK

29. 1. 2010 21:20
Ten muslim Vám napsal spoustu pravdivých věcí

A Vaše odpověď není vůbec přesvědčivá.    Opravdu jste mimo.  [>-]

0 0
možnosti

L. Matějka

29. 1. 2010 22:02
Re: Ten muslim Vám napsal spoustu pravdivých věcí

..to nepopírám. Ani jsem nechtěl nikoho přesvědčovat. Jen jsem napsal svůj vlastní názor. Nic víc, nic míň.;-)

0 0
možnosti

Jidor

29. 1. 2010 20:05
?

Podle me jsou obe reakce typickou ukazkou naproste neshody idei ... obe strany maji pocit, ze vi, co je spravne a maji pravo na uplatnovani "opravnych prostredku".

A treba obe spravne jsou, ale funguji jen v dane oblasti a pro dany "typ" lidi.

Nemam pocit, ze mam pravo soudit tu ci onu stranu a ani nemam pocit, ze te ci one rozumim, byt jsem "vyplodem" te zapadni civilizace.

0 0
možnosti

valissen

29. 1. 2010 19:09
Akorát mně štve

že takový bl_ec (navíc neumí ani pravopis), jezdí na kole jako já.;-€RvRv

0 0
možnosti

Spravedlivy Cech

29. 1. 2010 19:13
Re: Akorát mně štve

"mně štve" v kombinaci s "neumí ani pravopis" působí hodně komicky, jen takový bl_ec udělá hrubku hned v nadpisu aby pak psal o pravopisu ;-D;-D;-DRvRv

0 0
možnosti

lutra

29. 1. 2010 18:54
Západ

je zkažený, ale přesně tak, jak to musulmanům vyhovuje. Západ v klasickém slova smyslu, tak jak jsme jej vnímali ještě v 80.letech, již ani neexistuje. Západ je sebedestruktivní, ta zvrhlá lidskoprávní ideologie sem byla implantována kým asi? Na to by třeba mohl odpovědět tento slovenský muslim, když je takový odborník přes Izrael.

0 0
možnosti