Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poiuyt

Cim pravicovejsi,tim primitivnejsi

a tim agresivnejsi.fakt!Rv

0/0
12.10.2009 6:01

romualda

Házení vajec

v diskuzi se mluvilo i o házení vajec a autor se snaží z toho nic nedělat, že je to jen klukovina. Tak se podívejme, jaký byl oficiální názor idnes.cz na házení vajec před devíti lety:

http://zpravy.idnes.cz/anarchiste-s-vajicky-by-meli-cistit-ulice-f10-/nazory.asp?c=A000314114342glosovani_jkl

Skrytou podporu vrhačům vajec nebo rozhovory s vrhači jsem v článku neobjevil, jak tomu bylo letos. Vždyť i tehdy ti mladí protestovali proti politice paní Albrightové.

Takže co je správné? Říci, že se pan Kabelle před devíti lety zmýlil a měl to jen označit za klukovinu nebo se zmýlil pan Matějka a měl správně poslat vrhače na čištění ulic?

0/0
12.10.2009 0:57

kaktusak

Agresivní a sprostí bývají většinou pravičáci

A je to taky samozřejmé, protože nedokážou argumentovat. Opakují mnohdy totiž jen to, co na ně chrlí dnem i nocí propaganda ve "svobodných" médiích.

0/0
12.10.2009 0:04

Vrah

Re: Agresivní a sprostí bývají většinou pravičáci

Jenomže ta média jsou svobodná – už 20 let jsou svobodná od komoušské cenzury a komoušské propagandy. A to nemám z propagandy „svobodných médií“, nýbrž z vlastní hlavy, protože mi paměť Pánu Bohu zaplať slouží docela obstojně a na komouše jsem nezapomněl.

0/0
12.10.2009 1:13

Sir Humphrey

no já jsem na komouše taky pěknej sprosťák

:-/

0/0
11.10.2009 22:51

MoMo1000

Dovolil bych si zásadně nesouhlasit

Dobrý večer, dovolil bych si zásadně nesouhlasit s Vaším závěrem cituji "Obecně by se dalo říci, že čím levicověji je dotyčný zaměřen, tím agresivnější je primitiv." K tomuto vyjádření nemáte totiž podle mě důkazy. Voličů pravice je zjednodušeně podobně jako voličů levice (dle voleb do PS) a řekněme 1,5 milionu lidí. Agresivita některých příspěvků je neoddiskutovatelná, přesto se domnívám, že nejde o 1,5 milionu diskutujících. Nicky se většinou opakují, takže pokud by jich bylo 1000 (což už je podle mě nadnesené), jde o 0,07 % voličů levice. Tedy zdá se mi, že dělat obecný závěr je lehce problematické... Ale jinak Vás chápu, některé diskuse se kvůli urážkám apod. ani číst nedají, jen bych to striktně nedělil na pravici a levici...

0/0
11.10.2009 20:41

Sampis

Mno jo,

vy pravicoví, hodní, slušní, vzdělaní a schopní. A víte, že takto se označovat, a psát, o tom, že vulgárnější jsou příznivci levice je jen zastíráním vlastní sprostoty. Stejně jako váš článek, který nejde po jednotlivcích,  vstahuje se na všechny a snaží se nadřadit pravicového diskutéra nad levicového.

p.s.: Může mi někdo vysvětlit tento rozpor: "Vysokoškosky vzdělaní lidé volí pravici." s nikdy nepopřeným "Vzdělání vede k levicovosti.". Mám to chápat tak, že bílý kůň není kůň? (pro autora: všiml jste si v této poslední větě hrubé urážky? Je tam.)

0/0
11.10.2009 20:06

L. Matějka

Re: Mno jo,

Nenadřazuji pravici nad levici, ani je striktně neodděluji. Jsou slušní levicoví voliči i sprostí konzervativci, v článku jsem i napsal, že hulváti jsou ve všech vrstvách společnosti. Ale v internetových diskuzích jednoznačně vedou v hulvátství levicoví přispěvatelé, rovněž zkušenosti z všelijakých komunistických a jiných levicových demonstrací ukazují na značnou agresivitu a sprostotu.

A na vzdělání také nezáleží - i agresivní primitiv, metající dlažební kostky může mít vysoké školy.

To, že vysokoškolsky vzdělaní lidé volí pravici je třeba brát jako fakt, nic jiného. Já ji volím taky a jsem jenom vyučený. A mám dost přátel, kteří volí levici a jsou to slušní lidé. V demokratické společnosti má každý právo říci svůj názor, ale taky povinnost zachovat se slušně ve slušné společnosti. Většina těch, o nichž jsem psal, se z této společnosti už sama vyškrtla..

0/0
11.10.2009 21:27

Sampis

Re: Mno jo,

"Jsou slušní levicoví voliči i sprostí konzervativci" ach jo, zase si konzervy uzurpujou pravici. Liberálové musí být pěkně naštvaný. Patří jim to.

"Ale v internetových diskuzích jednoznačně vedou v hulvátství levicoví

přispěvatelé, rovněž zkušenosti z všelijakých komunistických a jiných

levicových demonstrací ukazují na značnou agresivitu a sprostotu." - tím myslíte házení vajec na demonstracích ČSSD? Trika "Paroubek škodí lidem" a další formy nátlaku?

0/0
11.10.2009 21:30

L. Matějka

Re: Mno jo,

Házení vajec nikomu neublíží, ne že bych to obhajoval, ale je to víceméně klukovina. Topolánka vzali kamenem a tady už je ten rozdíl, jestli vám teče po saku žloutek nebo po čele krev..

A ta trička? Vztahují se jen ke konkrétní osobě. Paroubek začíná být nestravitelným pro stále více lidí a to i z vlastního tábora.

0/0
11.10.2009 21:39

Sampis

Re: Mno jo,

Nevidíte si ani na špičku nosu. Že by Topolánek dostal kamenem se neprokázalo, ale to není podstatné. Podstatné je, že omlouváte akt násilí tím, že to nikomu neublíží. Když vás nazvu vypatlaným kastrátem, tak to také nikomu neublíží, ale jednak se dopouštím trestného činu urážky (což může být diskutabilní - opět invektiva), dopustím se agrasivního chování a také toho co jste popsal.

Jinak už se nedivím, že se vám zdá, že levicoví voliči jsou agrasivnější a vulgárnější. Vy prostě těm co jdou v šiku s vámi odpouštíte (byť nevědomě) jakékoliv prohřešky.

0/0
11.10.2009 22:27

Vrah

Re: Mno jo,

Že by byla „vajčkiáda“ nějakým extra násilím, o tom si dovolím pochybovat. Násilí je, když dostane někdo přes hubu, když někoho přetáhnete bejzbolkou… ale tohle?

0/0
11.10.2009 22:42

Sampis

Re: Mno jo,

Ať se na to díváte z kterékoliv strany, jde o akt násilí, šikany a ponižování. Nemá cenu to s ničím poměřovat. Uvedl jsem to zejména jako příklad neagresivity pravicových voličů.

0/0
11.10.2009 22:48

Vrah

Re: Mno jo,

Šikana a ponižování? Ale kdeže – nazval bych to spíš aktem zoufalství.

Navzdory svému nicku nemám rád násilí a například pořezání Dostála (ČSSD) nebo zmlácení Dolejše (i když je to komouš) považuji za bezprecedentní hnus a násilníci by zasloužili zavřít.

Oproti tomu vajčkiádu považuji za legitimní obranu proti hnusnému politickému stylu, za možný způsob jak dát najevo papalášovi, že je odporný a že se nám hnusí.

0/0
11.10.2009 22:58

L. Matějka

Re: Mno jo,

Neomlouvám žádné násilí a nikomu nic neodpouštím. Jen tvrdím, že se nedá srovnávat házení vajec a shnilých rajčat s házením šutrů a dlažebních kostek. Vejce na Paroubka házeli hlavně teenageři a ti se dají těžko politicky zařadit.

A pokud mě nazvete tím vypatlaným kastrátem, ublížíte akorát sám sobě, protože svému okolí ukážete co jste zač, a mě je to ukradené, protože jste pro mě jen jeden z řady anonymů...

0/0
11.10.2009 22:56

studánka

Re: Mno jo,

Vážení, zde diskutující, mám takový dojem, že nikdo z Vás neví jak vůbec pojmy "pravice" a "levice" vznikly a co vyjadřovaly. Vyjadřovaly pouze levou a pravou stranu zasedacího sálu Konventu po Francozské revoluci. Říkalo se tak Jakobínům a Girondistům, kteří seděli na levé nebo pravé straně.Dnes je těmto pojmům připisován zcela jiný význam, který je však již opět překonaný a to zvláště u nás, kde skutečná pravicová strana vlastně neexistuje. Lepší dělení občanů spatřuji v jejich smýšlení. Potom jsou to komunisté, bývalí komunisté a ostatní. Vzhledem k tomu, že bývalí komunisté infiltrovali všechny politické strany, některé více a některé méně a jejich slovo má většinou velký vliv, není možno hovořit o pravicovosti a levicovosti stran, ve smyslu jejich již překonaného významu. Bývalí komunisté se tak stali Trójskými koňmi ve stranách ostatních. To bylo také příčinou toho, že KSČM nebyla zakázaná jako strana extrémistická a toho, že máme ústavu ve znění současném.

0/0
11.10.2009 22:43

Vrah

Re: Mno jo,

Dík za historický exkurs; tohle snad ale ještě v povědomí lidí bude.

A máte pravdu, že dnes těmto pojmům připisujeme jiný význam.

Nesouhlasím s vámi ale v bodě, že je překonaný; myslím, že pojmy pravice/levice mohou mít i v současnosti význam.

Dost zajímavě to popsal před 12 lety Roman Joch (nechytejte se hned za hlavu; i když jsou Jochovy názory mnohdy kontroverzní až nepřijatelné, tenhle článek rozhodně není hloupý a minimálně stojí za zamyšlení):

http://www.sds.cz/docs/prectete/epubl/rjo_lap.htm

0/0
11.10.2009 22:52

Merlin2

Levice byla vždy póvl.

"..čím levicověji je dotyčný zaměřen, tím agresivnější je primitiv..."

0/0
11.10.2009 19:26

Ondatroň lesní

proboha, to jsou odpovědi stále stejného "člověka"

je to dostihová kráva z Chuchle, pokud se přejí prošlého žrádla, má tyto dementní poznámky

XXX

0/0
11.10.2009 18:59

dalí

Re: proboha, to jsou odpovědi stále stejného "člověka"

Že vy jste levicovej volič?

0/0
11.10.2009 19:27



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.