Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ErSi

vf

f

0/0
1.4.2009 21:56

yxarinka2

Svobodní.cz

Je třeba zvolit nové nezparchantělé pravicové lidi, proto budu nejen do EP, ale hlavně do sněmovny volit SVOBODNÉ ![>-]

0/0
30.3.2009 10:26

Hell2

Re: Svobodní.cz

To právě NE!! Je teď víc než kdy jindy třeba, aby PRAVICE VYHRÁLA VOLBY a je srdečně jedno, která strana to bude. Jenže ty Vaše nové pidistrany to nebudou. Pravice už od první republiky prohrávala prostě proto, že nedokázala být jednotná.  Tak hloupá levice opravdu není. Vy každá strana získáte tak 1 až 2% hlasů, které propadnou a dáte je na stříbrném tácku Paroubkovi a Filipovi. A ti už na ně s úsměvem čekaj. Že to může být v součtu klidně 10%, které budou Topolánkovi chybět, je Vám jedno. Výsledek? Budou nám vládnout komouši. Čest práci, soudruhu.

0/0
30.3.2009 16:22

TurboFrank

Re: Svobodní.cz

Kéž by to tak dopadlo, aby ten valašský komik konečně vypadl.

0/0
2.4.2009 7:40

VaRo

Re: Svobodní.cz

My tu máme nějakou pravici? Že by mi něco uteklo? Nemyslíte tím Íčka a ogara s gulema? To, že někdo deklaruje pravicovost neznamená, že pravicový je...

0/0
2.4.2009 8:29

Cynyc

Re: Svobodní.cz

Zatímco být protievropský a protiekologický a pokud možno ještě zakázat potraty a homosexuální chování, to je pravice jaksepatří :-©

0/0
2.4.2009 13:34

Arth-

Souhlas... karma...

není co dodat.

Nezbývá než doufat, že těch normálních voličů ještě zůstalo dost...  tedy úplně přesně že tentokrát půjdou k volbám - a ne jako na podzim.

Díky.

0/0
29.3.2009 19:24

yxarinka2

Re: Souhlas... karma...

pravicový volič NEMĚL na podzim koho volit - protože ODS už fakt nešlo, dnes ta alternativa je - Svobodní.cz![>-]

0/0
30.3.2009 10:27

Fajlum Bum

Re: Souhlas... karma...

Šmarjá ještě toho trochu! ODS je špína k pohledání, ale aspoň je to opravdová strana a ne zájmovej kroužek politickejch frustrátů.

0/0
2.4.2009 12:45

Terka_acs

čest Topolánkovi

Jako předseda vlády předsedající země EU se mi líbí. Co na tom, že nás EU nebere. Nebrala by nás, ani kdyby tam byl někdo jiný. Nejde o tom, co Topolánek na evropské půdě říká, jde o tom, že to říká někdo z ČR. Nikdy nebudem plnohodnotní členové EU..a už vůbec ne v čele s Paroubkem a jeho bandou pitomečků.

0/0
27.3.2009 11:08

o.kostal

Re: čest Topolánkovi

paneboze, to je pristup. tak uz chapu, proc se Vam Topolanek zamlouva. Stejne zamindrakovanej malomestak, ktery si ve sve malosti mysli, ze je pupkem sveta. Pripomina mi to Anicku Dajdou.

0/0
27.3.2009 11:11

dannak

Re: čest Topolánkovi

Ono objektivne vzato, ti pitomeckove jsou na obou stranach barikady - Langerove, Tlusti, Bendove, stejne jako Krausove, Sobotkove, Zaoralkove, Rathove, Paroubkove...

Ale, zdarham serikat prast, jako uhod. U padnuvsi vlady si cenim aspon ty snahy neco reformovat, misto vecnyho slibovani od rudooranzovych.

0/0
27.3.2009 11:17

Hell2

Re: čest Topolánkovi

Ale ona už nás Evropa bere. Lépe řečeno Topolánek dokázal, že přes počáteční nedůvěru začala brát. Co bude teď, nikdo neví.

0/0
30.3.2009 16:24

Fajlum Bum

Re: čest Topolánkovi

No coby. Teď jsme se z postkomunistického státu stali prekomunistickým státem.

0/0
2.4.2009 12:46

kOBLICH

Re: čest Topolánkovi

No, co by. Hlavně, že nám chutná...

0/0
2.4.2009 12:57

Terka_acs

Karma

A k debatě níže...

Krize je jen výsledek zmatečného jednání masy lidí. Až zas dostanou lidé rozum a začnou utrácet tak, jako předtím a nikdo nebude šířit paniku o krizi, krize zmizí. Lidé tvoří ekonomiku.

0/0
27.3.2009 11:06

o.kostal

Re: Karma

A jak mi vysvetlis to, ze v roce 1970 bylo treba na vyrobeni jednoho auta 90 lidi a dnes, diky globalizaci, technologii a robotizaci je treba 20? Za co si budou ti propusteni nakupovat ty veci?

0/0
27.3.2009 11:15

joe195817

Re: Karma

Jednoduše, koupí si to za peníze, které si vydělají například v továrně na notebooky, mobilní telefony, mp3 přehrávače, atd. Takové věci v roce 1970 neexistovaly, ale dnes jejich vývoj a výroba zaměstnává statisíce lidí.

Některá pracovní místa prostě zanikají a jiná vznikají. A kdo si myslí, že se jednou někde vyučí a pak stráví 35 nebo kolik let u stejného stroje ve stejné fabrice výrobou stejné věci, by se měl zamyslet znova.

Brečíš (když už si tykáme) stejně, jako by brečeli lučištníci a kopiníci, že je armáda nechce, ale přitom odmítali vyměnit kopí za samopal.

0/0
30.3.2009 1:48

Lavet

Re: Karma

Vzdycky kdyz vidim takovyhle nazor, bral bych za to volebni pravo jako papiry za chlast. To si myslis, ze tech 70 lidi prijde o praci? Nenapada Te, jak je mozne, ze kazdy rok celosvetove HDP roste? To si myslis, ze se narodi novi lide, tak se vyrobi vice?

0/0
30.3.2009 16:24

VaRo

Re: Karma

Ty seš mi ale demokrat... S názorem druhých nemusíš souhlasit, ale měl bys ho respektovat. Máš snad patent na rozum? Co kdyby chtěl někdo za tvůj názor odebrat volební právo tobě?

0/0
2.4.2009 8:35

o.kostal

lzi, nic nez lzi

> Měli jsme vládu, která přes pár kopanců dokázala rozjet reformy a úspěšně se zhostila vedení Evropské unie. Měli... <

tak a toto je presne to, co muze rict pouze sfanatizvany clovek, nebot ja stejne jako Klaus zadne reformy nevidim a ani predsednictvi EU nepokladam za uspesne diky hned uvodnimu pruseru s plastikou a ted s neschopnosti udrzet vladu - potazmo interni stabilitu a taky vedeni EU.

Dal ten clanek jiz ani nectu, ty uvodni vety mi staci.

0/0
27.3.2009 10:57

Lavet

Re: lzi, nic nez lzi

To co predvadi, tomu opravdu nefandim, ale take si myslim, ze s vetsim odstupem bude hodnocena jako vlada, ktera se konecne o neco pokusila. Jen je skoda, ze tyto veci se nedely, kdyz Klaus vyhlasoval utahovani opasku, ted uz to pujde tezko. Lide si zvykli kapitalisticky zit a socialisticky pracovat a spotrebovavat. Ale nejsme vyjimky, populismus frci v cele EU, ale i to za par let prejde. Az se zadluzeni dostane u vice zemi na hranici unosnosti, vydaji se zase nova maast. kriteria a tak dale. EU se nezahubi, jen ma vsechno svuj vyvoj.

0/0
30.3.2009 16:30

glavík

Karma !!!

[>-]R^[>-]Pravda,nic než pravda.DíkyR^

0/0
27.3.2009 10:22

Kecaj

Dávám karmu,

je vidět že autor to má vhlavě srovnané a hlavně přemýšlí.

0/0
27.3.2009 8:37

viking

Clanek

se mi libil,je hodne pravdivy! Karma R^

0/0
27.3.2009 8:21

korotvik

Dobré oprvadu dobré

Zdravím a souhlasím s článkem. Jen se bojím jednoho, že voliči CSSD a KSC nepochopi co je zadlužování státu a vyhnání ekonomického růstu úvěrem. Ono když je člvěk neustále pobízen aby si vzal úvěr a zalepil jej dalším úvěrem tak to nepochopí. Jediné co by platilo na  tyto 2 trany je začít splácet dluh. 100 000 000 000 0 kč.  Toto je vásledek našich vlád Topolánek není lumen a trochu se chova jako kluk z vesnice ale aspoň se snažil.

0/0
27.3.2009 8:01

barbarrosa

Re: Dobré oprvadu dobré

říkal Topolánek.

0/0
27.3.2009 8:09

MiroTR

Re: Dobré oprvadu dobré

No, v tom případě je u nás většina Topolánků. 8-o;-D;-D

0/0
27.3.2009 8:15

barbarrosa

Re: Dobré oprvadu dobré

jen to ne.Pravdu zase nemáte.V krajských volbách nevyhrála ODS.Ona i prohrála hlasování o důvěře.Řekl vám to už někdo?

0/0
27.3.2009 10:04

o.kostal

Re: Dobré oprvadu dobré

No, v podstate se ani moc nesnazil. Pokracoval v levicovych slepejich: pokracoval v zadluzovani, neudelal zadne zasadni reformy (poplatky v zdravotnictvi nakonec jsou a nejsou), nedokazal nic prosadit, nenavrhl zmenu volebniho systemu, nesnizil dane - pouze je opticky presunul jinam, nesnizil pocet uredniku, prospel klientelismu a uplatkarstvi a zviditelnil mafianstvi, dalnice se porad stavi nejdrazsi, a tak dale...

Jetli tohle chvalite, tak jste horsi nez komunista.

0/0
27.3.2009 11:04

korotvik

Re: Dobré oprvadu dobré

To mate pravdu , ale kdyz vam nekdo hazi klacky pod nohy tak to  nejde at se snazite sebevice. Ale jinak mate  pravdu.  Jedine co me stve je Alda hrebicky a ty 2 mld. To je podfuck jedine co  by me potesilo zuzit rednicky aparat na 50% verim ze by to slo. PC a automatizace by je nahradila.  Proste neco jak kdyz ford udeal pasovou vyrobu tak to pouzit na uredniky a bylo by vse hned levnejsi Ae to uz je moc nepopularni gesto protoze by se ocitlo moc lidi bez prcae protoze jsme urednicky stat a jsme predem odsouzeni k zahube. Spis bych nas nazyval germanie ci amerika nebo cina. ci vietnam. nic jineho tu totiz neni a v podtate cr uz ani neexistuje. pouze existuje geograficky.

0/0
27.3.2009 11:38

ebamb

pěkné

barbarrosa - a ČSSD krade potajmu, tak co se tu rozčilujete. ODS v době předsednictví vzrostly preference, což se Paroubkovi nelíbí. A článek se mi líbil, ale zdá se, že některým pisatelům šlape na kuří oko. On nás Paroubek zase zadluží až zavede šrotovné, pastelkovné a dá důchodcům třináctý platy a nezaměstnaným zvedne podporu. No, to tu ekonomiku rozhodně neposílí Rv (Y)

0/0
27.3.2009 8:01

barbarrosa

Re: pěkné

to je přímo učebnicový argument modrých lokajů.

0/0
27.3.2009 10:06

o.kostal

Re: pěkné

Ja nechapu jednu vec. Proc jsou fanatici ODS jako Vy, tak zaslepeni svym vudcem? Vidi pouze Topolanka nebo Paroubka. Kdyz kritizuju Topolanka, tak hned musim byt stoupencem Paroubka? Neco Vas naucim, jste-li schopen uceni: Kdyz kritizuji Topolanka, nemusim byt stoupencem Paroubka!

0/0
27.3.2009 11:06

Fajlum Bum

Re: pěkné

Aha, takže jeden z těch, kteří řešení nemají, ale budou křičet, jak je všechno špatně. Nechci toho, nechci toho, nechci vlastně nic a cokoliv tu bude, budu sedět s chlapama na pívě a říkat, že je všechno na ho*no.

Takových jsou kolem jedenácté ráno plné hospody.

0/0
2.4.2009 12:50

barbarrosa

nesouhlasím s vámi.Čemu například říkáte

úspěšné předsednictví EU?Tomu,že kdykoliv Topolánek v Bruselu otevře hubu je s toho mezinárodní ostuda?Nebo tomu,že nás členové EU ignorují?Nebo zesměšňováním členů EU na té slavné soše?Chválu jsem slyšel jenom od Topolánka a od fanatiků,kteří to po něm papouškují.Tato vláda musela skončit bez ohledu.Uvědomujete si co by v době krize a v chaozu udělali za zmatky?Kolik by toho zase rozkradli?ODS je strana zlodějů,podvodníků a lhářů.

0/0
27.3.2009 7:54

major_Terazky

Re: nesouhlasím s vámi.Čemu například říkáte

Ještě že máte čas sledovat Topolánka kdykoliv otevře hubu, nejste náhodou těžce pracující socan. V době krize se vláda chovala docela dobře. To chcete říct, že zadlužovat dál stát je lepší řešení?

0/0
27.3.2009 8:00

barbarrosa

Re: nesouhlasím s vámi.Čemu například říkáte

Jak se chovala dobře?Tím ,že tvrdili ,že žádná krize není?Že si všichni na krizi jen hrají?Že se nám obloukem vyhne?Potom nově,že krize sama odezní jako rýma?Pěkně děkuji za takovou vládu.Místo aby přemýšleli jak lidem ulehčit,tak vymýšlí jenom další nesmyslné daně a poplatky.

0/0
27.3.2009 8:06

MiroTR

Re: nesouhlasím s vámi.Čemu například říkáte

A to měla vláda dělat paniku ?  Možná byste byl mezi prvními, co by letěli do banky vybírat peníze. :-/  A to by problémy jen urychlilo.  A krize opravdu zatím není. Kdyby byla, tak tu nepíšete, protože byste prodal PC, aby bylo na jídlo. :-/

0/0
27.3.2009 8:15

major_Terazky

Re: nesouhlasím s vámi.Čemu například říkáte

Co se stane s korunou či jinou měnou, když předseda vlády řekne ano máme tu krizi. Na slovo krize jsem fakt alergický. Spíš nutné ozdravení ekonomik, to mi zní lépe.

0/0
27.3.2009 8:23

MiroTR

Re: nesouhlasím s vámi.Čemu například říkáte

No právě.  Krize je, když máte sotva na nájem a jídlo.

0/0
27.3.2009 8:47

o.kostal

Re: nesouhlasím s vámi.Čemu například říkáte

Topolanek je ten, kdo slovo "krize" pouziva dost radikalnim zpusobem. Takze kdyz uz papouskujete, tak to po svem vudci aspon delejte poradne, jinak Vas asi hodi do plynu, kdyz se mu znelibite. A taky sledujte kdyz povida o krizi a kdy ji popira, aby jste se shodli, on ty narozy totiz meni docela casto, tak at jste "in".

0/0
27.3.2009 11:10

zberanek

Jednostranný názor

Tento článek je jako z kuchyně Topolánkovy PR.

0/0
27.3.2009 7:53

ucho_7

urazka

pekne, ale nemate pravdu v jednom bodu - Dr. Sladek byl a je, ve srovnanim s predstaviteli CSSD jako Paroubek a Rath, v podstate slusny clovek. ;-)

0/0
27.3.2009 7:33

MiroTR

Re: urazka

Přesně. R^  Dnes by asi patřil mezi ty slušnější. :-)

0/0
27.3.2009 8:17

rabul

hrebik trefen na hlavicku

bravo, krasny, i kdyz smutny clanek. bohuzel lidi vaseho smysleni neni v cechach vetsina, jinak by pseudopolitici typu paroubek a rath vubec nemeli sanci!R^R^R^

0/0
27.3.2009 6:45

fox

Trefné

Jsem ráda, že nejsem s názory na tuto situaci sama, jen jste mohl ještě dodat, že nejen Paroubek ale i V.Klaus si zřejmě přál pád vlády v jejímž čele stál M.Topolánek.Osobní zášť zvítězila nad zdravým rozumem.

0/0
27.3.2009 1:56

cojanato

Něco jste chtěl vyjádřit, ale .........

....je z toho stereotypní blábol.Rv Jsem zklamán. :-/ Něco tomu chybí, autore !

0/0
27.3.2009 1:22

Manuel Hedilla

To je nebezpečný osvícenecký nesmysl,

že vládne ten, koho si národ zaslouží. Vládnout má ten, kdo to umí nejlépe a pokud vládne špatně, ze zodpovědnosti se nemůže vyhnout tvrzením, že byl "demokraticky" zvolen...

0/0
27.3.2009 0:50

František Matějka

Vážený autore, děkuji.

Je mi vždy potěšením, pokud se opětovně ujistím, že je nás takových víc :-) Máte karmu. A dovolím si jeden postřeh zde, který by se mi jako reakce nevešel: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/76721/A-je-to-tady-Sestrelit-vladu-to-jo-ale-ujmout-se-vlady-to-ne.html Dobrou noc.

0/0
27.3.2009 0:44



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.