Diskuse

Vulkán Vesuv

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vesuvanka

31. 1. 2010 21:09
Nádherný Vesuv - poděkování za článek

Děkuji Vám za skvělý článek i fotografie.  I mně  v dětství učaroval kouřící Vesuv na staré pohlednici, takže jsem se začala zajímat o sopky i  život na nich. Vesuv jsem navštívila dvakrát. Byl to  obrovský  zážitek  inspirace k malování a psaní.  Povšimla jsem si i změn v rozmezí těchto tří let - zesílení fumarol a šplhání vegetace  k vrcholu i do kráteru. "Ozeleňování" vrcholu Vesuvu sleduji i prostřednictvím internetu a informací a fotografií známých, kteří Vesuv navštívili nedávno. Zaujala mě nápadná vyšší rostlina s karmínovými květy Valeriana rossa (Centranthus rubra) a žlutě kvetoucí kručinky. Na Vašich fotografiích jsou fumaroly ještě o něco intenzívnější než byly v roce 2001. Moc se mi líbí i záběr mraku nad Vesuvem. Sleduji Vesuv webkamerou a mraky nad ním bývají  malebné

Kromě přírody mě zajímá i umění, vztahující se k Vesuvu - zejména obrazy a básně.

Ještě jednou děkuji za velmi pěkně zpracovanou připomínku tohoto nádherného a fascinujícího koutu  jižní Itálie. Jana Haasová

0 0
možnosti

kubas_carreras

16. 1. 2009 9:16
.

Jé, to je krása. Ještě pořád se tam půjčují ty hole, co potom lidi radši zahodí po cestě, než by za ně dole při vracení museli zaplatit?

0 0
možnosti

L. Matějka

16. 1. 2009 10:20
Re: .

Ano, přesně tak. Ženské z našeho zájezdu se na to chytly také, pak nevěděly co s nimi...:-)

0 0
možnosti